در حال بارگذاری ...
...

این کارگردان نمایش عروسکی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« "قصه آفریقایی" یک کار عروسکی خوب و ساده بود. به این دلیل که با این سیستم اجرا به راحتی هر قصه‌ای را می‌توان در نهایت خلاقیت اجرا کرد. کار آن قدر ساده بود که برخی از تماشاگران را راضی نمی‌کرد؛ اما وقتی تجربیات خودم را جست‌وجو می‌کنم، می‌توانم بگویم که این کار در عین سادگی، پیچیده بود. طراحی صحنه ساده، عروسک‌های ساده و... اما نکته مهم انگیزه بازیگران در باورپذیری نقش‌ها بود.

این کارگردان نمایش عروسکی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« "قصه آفریقایی" یک کار عروسکی خوب و ساده بود. به این دلیل که با این سیستم اجرا به راحتی هر قصه‌ای را می‌توان در نهایت خلاقیت اجرا کرد. کار آن قدر ساده بود که برخی از تماشاگران را راضی نمی‌کرد؛ اما وقتی تجربیات خودم را جست‌وجو می‌کنم، می‌توانم بگویم که این کار در عین سادگی، پیچیده بود. طراحی صحنه ساده، عروسک‌های ساده و... اما نکته مهم انگیزه بازیگران در باورپذیری نقش‌ها بود. حرکت عروسک‌ها هم به حدی قابل قبول بود که به راحتی آن را می‌پذیرفتیم.»

حسن دادشگر، نمایش"قصه آفریقایی" کار مشترک کنیا و لهستان را ساده و باورپذیر ارزیابی کرد.
این کارگردان نمایش عروسکی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« "قصه آفریقایی" یک کار عروسکی خوب و ساده بود. به این دلیل که با این سیستم اجرا به راحتی هر قصه‌ای را می‌توان در نهایت خلاقیت اجرا کرد. کار آن قدر ساده بود که برخی از تماشاگران را راضی نمی‌کرد؛ اما وقتی تجربیات خودم را جست‌وجو می‌کنم، می‌توانم بگویم که این کار در عین سادگی، پیچیده بود. طراحی صحنه ساده، عروسک‌های ساده و... اما نکته مهم انگیزه بازیگران در باورپذیری نقش‌ها بود. حرکت عروسک‌ها هم به حدی قابل قبول بود که به راحتی آن را می‌پذیرفتیم.»
وی درباره موسیقی و زبان نمایش افزود:«نمایش، موسیقی فولکلور آفریقایی خوبی داشت و یکی از بازیگران، طبل آفریقایی را به خوبی می‌نواخت. کار با زبان ساده انگلیسی اجرا شد. به این سبک"قصه‌گویی با نمایش" می‌گویند که بر سادگی اجرا می‌افزاید.»
وی تاکید کرد:«وقتی از خوب بودن نوع و شیوه اجرا می‌گویم، معنی بهترین بودن را در نظر ندارم اما می‌خواهم به یک سادگی زیبا اشاره کنم؛ این که تماشاگرانی که ‌یک اتفاق فلسفی را انتظار می‌کشند تا پایان کار را دیدند، نشان می‌دهد که کار موفق بوده و رابطه خود را با تماشاگر برقرار کرده است.»